Smartfony zastępują coraz więcej urządzeń. Służą nie tylko do codziennej komunikacji, ale też do robienia pięknych zdjęć, a nawet do sterowania domowymi urządzeniami. Innowacyjny Honor 8 ułatwia codzienne życie i proponuje cztery sprytne rozwiązania.
Havas Media Group i Quattro por Quattro są partnerami wspierającymi międzynarodową konferencję Europejskie Forum Nowych Idei, która rozpoczyna się w Sopocie w środę, 28 września. Agencje wspólnie odpowiadają za strategiczne wsparcie reklamowe i mediowe tegorocznej edycji wydarzenia, której hasłem przewodnim jest „Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki”.
W dniach 14-15 września w Hotelu Sheraton w Warszawie odbyła się konferencja TCC – jedno z największych wydarzeń branży ubezpieczeniowej.
Najbliższe lata będą czasem istotnych zmian dla wielu ubezpieczycieli. Kluczową rolę odegrają w tym procesie zmiany technologiczne i umiejętność ich adaptacji do optymalizacji i zdynamizowania swoich operacji.
We wrześniu odbędzie się ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Innovation Lab, organizowane przez Havas Media Group. Tym razem tematem przewodnim warsztatów, które odbędą się 28 września 2016 r., będzie hasło: Czy technologia zrewolucjonizuje sport?
HYUNDAI Motor Poland, dystrybutor samochodów największego koreańskiego producenta, zdecydował się na przeprowadzenie kampanii promującej wspólnie dwa modele ze swojej oferty SUVów – Tucson oraz Santa Fe. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Warszawa, 20 września 2016 – Kontakt ze znajomymi, słuchanie ulubionej muzyki, oglądanie filmów w internecie – to wszystko robimy dziś na swoim smartfonie. Dlatego tak ważne jest, aby bateria telefonu była naprawdę wydajna. Honor 8, nowy flagowiec od Huawei, został wyposażony w pojemną baterię 3000 mAh wspieraną przez technologię Smart Power 4.0, która maksymalizuje czas działania smartfona i pozwala na szybkie uzupełnienie mocy.