Pod hasłem „Hit Kasowy” wystartowała ogólnopolska promocja olejów silnikowych Shell Helix skierowana do niezależnych warsztatów samochodowych. Do zdobycia jest premia gotówkowa o łącznej wysokości do 800 złotych. Promocja potrwa do 13 grudnia 2019 roku.
Obecnie niemal 70% nowych samochodów w EU jest fabrycznie napełnionych olejami silnikowymi 0W-X . Produkty niskiej lepkości można znaleźć w autach takich producentów, jak BMW, Honda, Ford, Jaguar, Land Rover, Mercedes, Toyota, VW, Fiat, Volvo, PSA czy Opel. Olejami silnikowymi wybieranymi przez wielu wiodących producentów samochodów w całej Europie są produkty Shell Helix Ultra 0W-X. To efekt zaufania producentów aut do zaawansowanej technologii produkcji olejów Shell na bazie gazu ziemnego, a także wiedzy i doświadczeń zdobytych podczas współpracy z zespołami Scuderia Ferrari, BMW Motorsport i Hyundai Motorsport.
Branża budowlana to silny sektor polskiej gospodarki - stanowi trzecie źródło PKB w Polsce . Należą do niej nie tylko potężne firmy, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa, które chcąc osiągnąć sukces, muszą wyprzedzać konkurencję, m.in. poprzez wdrażanie nowych energooszczędnych, ekologicznych technologii, wydłużanie żywotności maszyn oraz ograniczanie kosztów. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Shell Lubricants , w Polsce aż 72% przedstawicieli branży budowlanej jest zdania, że oszczędności może przynieść prowadzenie skutecznej strategii konserwacji urządzeń oraz maszyn.
Polacy podchodzą do jazdy samochodem bardzo pragmatycznie i traktują auto głównie jako narzędzie służące do przemieszczania się. Ponad połowa wykorzystuje ten właśnie środek lokomocji, by dojechać i wrócić z pracy, zwykle tą samą drogą, a jedna trzecia, by zrobić weekendowe zakupy czy załatwić kilka spraw na mieście. Jednak średnio co szósty Polak ceni jazdę bez celu, tylko dla relaksu i nocne przejażdżki po mieście.
Międzynarodowa konferencja TCC ‒ jedno z największych wydarzeń branży ubezpieczeniowej ‒ już za tydzień w Elsinore w Danii. Trwają ostatnie dni rejestracji.
Cyfrowo doświadczona populacja konsumentów w połączeniu z innowacyjnym sektorem ubezpieczeń sprawia, że Tajlandia jest doskonałą lokalizacją dla TIA Technology, dla ustanowienia regionalnego centrum operacji na rynki południowo-wschodniej Azji.