Najnowsze badania wykazały, że chociaż tylko jedna trzecia europejskich ubezpieczycieli uważa się za bardzo innowacyjnych, 70% uważa, że brak innowacji ograniczy możliwości rozwoju lub będzie miało wpływ na pozostanie w tyle za konkurencją.
Nowe ogólne zasady ochrony danych, które wejdą w życie w maju 2018 r., wymagają od ubezpieczycieli zmiany sposobu obsługi danych dotyczących ich obecnych oraz potencjalnych klientów. Jakie są to wymogi, w jaki sposób przygotować się na nowe przepisy i jak skutecznie wdrożyć odpowiednie rozwiązania wewnątrz organizacji? Już teraz można pobrać specjalny dokument poświęcony temu zagadnieniu.
TIA Technology, duńska spółka technologiczna skupiająca się na branży ubezpieczeniowej, przejęła jedną z głównych firm wdrażających rozwiązania TIA. Transakcja ta zwiększy zdolności usługowe spółki TIA, zacieśni jej relacje z klientami oraz umocni jej pozycję w coraz bardziej konkurencyjnej i dynamicznie rozwijającej się branży.
W jaki sposób komunikować się z konsumentem XXI wieku? Jak autentycznie angażować odbiorcę w świecie, w którym wszyscy jesteśmy połączeni? Czy sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Między innymi na takie pytania odpowiadali eksperci podczas jubileuszowej, 10. edycji konferencji Organic Marketing, zorganizowanej wczoraj w Warszawie przez agencję mediową Havas Media Group.
Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.